Zaloguj się do My Arval Mobile i wybierz dogodny serwis lub wejdź na stronę z mapą warsztów: www.arval.pl/partnerzy-1/mapa-warsztatow. Następnie możesz umówić się telefonicznie na wykonanie usługi. Nie musisz zgłaszać tego faktu Arval.
Jeżeli Twoje auto jest już po gwarancji, a serwis, który wybrałeś należy do sieci InterCars, wizytę umówisz telefonicznie na dedykowanej infolinii pod numerem 224390222. Serwisy InterCars zostały oznaczone na naszej liście przedrostkiem QSC. Pamiętaj, że w sprawie zmiany terminu wizyty lub jej odwołania musisz kontaktować się z InterCars.
Jeśli masz usługę door-to-door, zadzwoń, by umówić wizytę i odbiór samochodu lub zgłoś zapotrzebowanie na usługę w aplikacji MyArval Mobile.
Jeśli Twój samochód nie jest sprawny i nie możesz nim dojechać do serwisu, wezwij pomoc assistance: