Jeśli czytnik nie czyta karty lub karta jest nieaktywna – opłać transakcję z prywatnych środków, skontaktuj się z Opiekunem Floty w Twojej firmie, aby rozliczyć wydatek i zamówić duplikat karty.
Jeśli PIN nie zadziałał – zaloguj się na My Arval Mobile i sprawdź PIN w aplikacji, w sekcji „Moje usługi”; na stronie głównej kliknij ikonę „Karta paliwowa”. Pod ikoną karty znajdziesz listę kart, a pod poszczególnymi kartami – PIN.
Jeśli PIN się zgadza, opłać transakcję z prywatnych środków; skontaktuj się z Opiekunem Floty w Twojej firmie, aby rozliczyć wydatek i zamówić duplikat karty.
Jeżeli karta jest zablokowana na skutek błędnego wpisania kodu PIN, opłać transakcję z prywatnych środków; skontaktuj się z Opiekunem Floty w Twojej firmie, aby rozliczyć wydatek i zamówić duplikat karty (BP i Shell). Jeśli masz kartę Orlen, zostanie ona automatycznie odblokowana po 24 godzinach.