Wymiana zużytej opony/sprawdzenie – standardowa wizyta w serwisie
Jeśli chcesz sprawdzić/wymienić zużytą oponę, znajdź najbliższy warsztat oponiarski na mapie serwisów w My Arval Mobile. Na głównej stronie na dole kliknij w mapę serwisów i w filtrach wybierz obsługę opon.
Zadzwoń do wybranego serwisu i umów się na weryfikację.
Pamiętaj, że możesz zostać (lub Twój pracodawca) zostać poproszony/-a o autoryzację dodatkowych kosztów, w zależności od usług zawartych w Twoim kontrakcie.
1. Jeśli masz uszkodzoną oponę (przetarcie, wybrzuszenie, przecięcie, gwóźdź w oponie), nie możesz kontynuować jazdy. Jeśli uszkodzenie nastąpiło w wyniku zdarzenia drogowego (wjechania w dziurę, uderzenia o krawężnik) lub aktu wandalizmu, pamiętaj o zabezpieczeniu praw regresowych.
2. W przypadku uszkodzenia samochodu, które nastąpiło wskutek złego stanu nawierzchni lub aktu wandalizmu, wezwij policję (która sporządzi notatkę) i zrób zdjęcia. Jeśli policja odmówi przyjazdu, zanotuj imię i nazwisko osoby, z którą rozmawiasz oraz nazwę i numer posterunku policji. Notatka policji i wykonane przez Ciebie zdjęcia zostaną dołączone do dokumentacji szkodowej.
Pamiętaj, aby zdjęcia obejmowały nie tylko uszkodzenia, ale też cechy charakterystyczne miejsca zdarzenia (skrzyżowanie z nazwali ulic, numer słupka itp.). Jest to bardzo ważne, ponieważ umożliwi zabezpieczenie praw regresowych, czyli likwidację szkody z OC sprawcy lub administratora drogi publicznej.
Wymień koło na dojazdowe i zgłoś szkodę w My Arval Mobile, korzystając z ikonki „Formularz zgłoszenia szkody”.
Nagłe wypadki – skorzystaj z assistance
Jeśli potrzebujesz pomocy assistance lub nie masz koła dojazdowego, zadzwoń:
Podczas rozmowy doradca zarejestruje szkodę i zorganizuje transport samochodu do serwisu.
Po zgłoszeniu szkody poczekaj na kontakt serwisu.