Zbliża się koniec lata, co oznacza, że warto przygotować się na sezon wymiany opon na zimę.
W Arval opracowaliśmy nową formułę obsługi w tym sezonie, a efekty naszych działań przynoszą wiele korzyści oraz udogodnień dla Użytkowników naszych samochodów. Dzięki tym usprawnieniom poprawimy ich komfort oraz skrócimy czas oczekiwania na wymianę opon.
Co nowego w sezonie zimowym?
- Nowy Magazyn Centralny Arval – nasz specjalistyczny magazyn, zlokalizowany w centralnej Polsce, wyposażony w własną logistykę, zapewni szybsze i bardziej efektywne dostawy opon do warsztatów i dealerów.
- Dostawy opon przed sezonem wymian – dzięki zebranym od Klientów danych o preferowanej lokalizacji warsztatu, skróci się czas oczekiwania Kierowców na transport i wymianę opon.
- Bezpośrednia komunikacja z Użytkownikami – organizacja wymiany i obsługa zleceń będzie teraz jeszcze bardziej wygodna, dzięki MyArval Mobile, alertom SMS oraz telefonowi przypominającemu z Arval.
- Rozszerzona sieć warsztatów oponiarskich z zintegrowanym kalendarzem wymian – pozwoli na planowanie, odwoływanie i śledzenie dostępnych terminów bezpośrednio w kalendarzach warsztatów poprzez aplikację MyArval Mobile.
- Wcześniejsze rozpoczęcie sezonu wymian – już od 15 września Kierowcy mogą dokonać rezerwacji terminów w warsztatach.
- Propozycja terminu wizyty z Arval – od 1 października zaproponujemy termin wymiany Użytkownikom, którzy nie dokonali rezerwacji w aplikacji MyArval Mobile. Kierowca będzie mógł potwierdzić zaplanowany przez nas termin lub go zmienić.
Nowy harmonogram sezonu:
Od 15 września:
⇨ Nowe pojazdy (pierwsza wymiana opon): potwierdzenie lokalizacji serwisów przez Użytkowników w aplikacji i transport opon do wskazanych serwisów;
⇨ Dla pojazdów już obsługiwanych:
- Możliwość rezerwacji dogodnego terminu dostępna już 15 września
- Potwierdzenie naszej propozycji terminu wymiany udostępnionej w aplikacji MyArval mobile od 1 października.
Wizytę w serwisie można umówić bezpośrednio w aplikacji My Arval Mobile: