Serwisowanie auta

Co, jeśli wyświetlą się kontrolki?

Jeśli wyświetla się na ekranie dowolna czerwona kontrolka, zatrzymaj pojazd w bezpiecznym miejscu i skontaktuj się z nami – zdecydujemy, czy awaria wymaga organizacji pomocy:

Jeśli masz wątpliwości, czy możesz samodzielnie dojechać do serwisu, skontaktuj się z serwisem telefonicznie, opisz usterkę, a specjalista doradzi, czy możesz kontynuować jazdę. Najbliższy serwis znajdziesz na mapie w My Arval Mobile, wybierając filtr „Naprawy i obsługa”.

Dla kierowców samochodów w programach partnerskich:

KIA for Businnes, Hyundai Fleet Lease, Opel Free 2 Move Lease obowiązuje w miejsce My Arval dedykowana aplikacja My Leez.

awaria, żółta, rezerwacja wizyty, komunikat, hamulec, lampka, gwarancja, deska rozdzielcza, termin przeglądu, olej, kalendrz przeglądów, silnik, okresowy, nie działa, ostrzeżenie, naprawa, niesprawny, przegląd, badanie, niejezdny, abs, jak umówić, błąd komputera, ciśnienie, jak zarezerwować termin, usterka, akumulator, termin wizyty