Jeśli czytnik nie czyta karty lub karta jest nieaktywna – opłać transakcję z prywatnych środków i skontaktuj się z nami, aby zamówić duplikat karty.
PIN nie zadziałał:
1. Jeśli korzystasz z My Arval Mobile, zaloguj się i sprawdź PIN w aplikacji, w sekcji „Moje usługi”; na stronie głównej kliknij ikonę „Karta paliwowa”. Pod ikoną karty znajdziesz listę kart, a pod poszczególnymi kartami – PIN.
2. Jeśli korzystasz z My Leez, a nie masz PINu, skontaktuj się z BOK.
Jeśli PIN się zgadza, opłać transakcję z prywatnych środków.
Jeżeli karta jest zablokowana na skutek błędnego wpisania kodu PIN, opłać transakcję z prywatnych środków; skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby zamówić duplikat karty (BP i Shell). Jeśli masz kartę Orlen, zostanie ona automatycznie odblokowana po 24 godzinach.
KIA for Businnes, Hyundai Fleet Lease, Opel Free 2 Move Lease obowiązuje w miejsce My Arval dedykowana aplikacja My Leez.