Eksploatacja auta

Karta paliwowa nie działa, PIN nie zadziałał. Co robić?

Jeśli czytnik nie czyta karty, karta jest nieaktywna – opłać transakcję z prywatnych środków, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby zamówić duplikat karty.

PIN nie zadziałał:
1. Jeśli korzystasz z My Arval Mobile, zaloguj się i sprawdź PIN w aplikacji, w sekcji „Moje usługi”; na stronie głównej kliknij ikonę „Karta paliwowa”. Pod ikoną karty znajdziesz listę kart, a pod poszczególnymi kartami – PIN.
2. Jeśli korzystasz z My Leez, a nie masz PINu, skontaktuj się z BOK.

Jeśli PIN się zgadza, opłać transakcję z prywatnych środków; skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby zamówić duplikat karty.

Jeżeli karta jest zablokowana na skutek błędnego wpisania kodu PIN, opłać transakcję z prywatnych środków; skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby zamówić duplikat karty (BP i Shell). Jeśli masz kartę Orlen, zostanie ona automatycznie odblokowana po 24 godzinach.

pin, karta, stacja benzynowa, benzyna, karta zablokowana, bp, transakcja, niepoprawny pin, diesel, pakiety, paliwo, orlen, paliwowa, shell, tankowanie