Zakończenie kontraktu

Zbliża się koniec mojego kontraktu. Jak mam przygotować się do zwrotu?

Zgodnie z umową, po zwrocie pojazdu dokonamy inspekcji, aby zweryfikować, czy samochód ma uszkodzenia, które nie zostały zgłoszone Arval i naprawione w ramach polisy ubezpieczeniowej. Aby dowiedzieć się, jak przygotować się do zwrotu, zapoznaj się z instrukcją zwrotu pojazdów. Aby sprawdzić, czy uszkodzenia w Twoim samochodzie mieszczą się w normie, zapoznaj się z Przewodnikiem zwrotu pojazdów PZWLP:

Instrukcja zwrotu pojazdu:

Przed zwrotem
Upewnij się, że wszystkie szkody zgłoszone do ubezpieczyciela zostały naprawione, a pojazd posiada ważne badanie techniczne. Skorzystaj z Przewodnika zwrotu pojazdu, który wskazuje typy uszkodzeń, na które musisz zwrócić uwagę.

Przygotowanie do zwrotu
Zadbaj o odpowiednie przygotowanie samochodu, w szczególności:

  • pozostaw czyste i suche nadwozie,
  • posprzątaj wnętrze pojazdu,
  • zdemontuj wyposażenie zainstalowane przez Ciebie,
  • usuń wszystkie rzeczy osobiste oraz dokumenty zawierające Twoje dane,
  • przygotuj wszystkie dokumenty pojazdu (książka serwisowa, dowód rejestracyjny, instrukcja obsługi) oraz drugi komplet kluczy,
  • ustal termin i miejsce zwrotu z Kierownikiem floty w swojej firmie lub bezpośrednio z firmą logistyczną, odbierającą pojazd.
zwrot, przygotowanie do zwrotu, instrukcja zwrotu