Jeżeli wydanie będzie miało miejsce w salonie dealerskim, przekazanie auta zostanie umówione na konkretną godzinę. W salonie będzie oczekiwał na Ciebie doradca, który:
- zweryfikuje Twoją tożsamość i uprawnienia do kierowania pojazdem;
- przygotuje i sprawdzi wszystkie dokumenty samochodu;
- zaprezentuje Ci auto, jego funkcjonalności i elementy wyposażenia;
- przedstawi Ci kalendarz przeglądów gwarancyjnych;
- przekaże najważniejsze informacje o eksploatacji pojazdu (np. uzupełnianie płynów eksploatacyjnych);
- przekaże Ci instrukcję użytkownika i kartę paliwową, jeśli została zamówiona.
Uwaga! W momencie wydania prawdopodobnie nie otrzymasz dowodu rejestracyjnego i certyfikatu polisy ubezpieczeniowej. Dokumenty znajdziesz na My Arval Mobile, w sekcji „Moje dokumenty samochodu”.
Podczas wydania sprawdź stan pojazdu; zweryfikuj, czy nie ma żadnych zarysowań lub innych uszkodzeń, czy wszystkie materiały ochronne zostały zdjęte oraz czy wyposażenie jest zgodne z zamówieniem. Jeśli wszystko będzie dobrze, podpisz protokół odbioru pojazdu. Samochód powinien być zatankowany minimalną ilością paliwa (ok. 5 l), która pozwoli Ci dojechać do najbliższej stacji benzynowej.
KIA for Businnes, Hyundai Fleet Lease, Opel Free 2 Move Lease obowiązuje w miejsce My Arval dedykowana aplikacja My Leez.