Zgodnie z umową, po zwrocie pojazdu dokonamy inspekcji, aby zweryfikować, czy samochód ma uszkodzenia, które nie zostały zgłoszone Arval i naprawione w ramach polisy ubezpieczeniowej. Aby dowiedzieć się, jak przygotować się do zwrotu, zapoznaj się z instrukcją zwrotu pojazdów. Aby sprawdzić, czy uszkodzenia w Twoim samochodzie mieszczą się w normie, zapoznaj się z Przewodnikiem zwrotu pojazdów PZWLP:
Instrukcja zwrotu pojazdu:
Przed zwrotem
Upewnij się, że wszystkie szkody zgłoszone do ubezpieczyciela zostały naprawione, a pojazd posiada ważne badanie techniczne. Skorzystaj z Przewodnika Zwrotu Pojazdu, który wskazuje typy uszkodzeń, na które musisz zwrócić uwagę.
Przygotowanie do zwrotu
Zadbaj o odpowiednie przygotowanie samochodu, w szczególności:
- pozostaw czyste i suche nadwozie,
- posprzątaj wnętrze pojazdu,
- zdemontuj wyposażenie zainstalowane przez Ciebie,
- usuń wszystkie rzeczy osobiste, dokumenty zawierające dane oraz dane z systemów teleinformatycznych pojazdu,
- przygotuj wszystkie dokumenty pojazdu (książka serwisowa, dowód rejestracyjny, instrukcja obsługi) oraz drugi komplet kluczy,
- ustal termin i miejsce zwrotu z Opiekunem Floty w swojej firmie lub bezpośrednio z firmą logistyczną, odbierającą pojazd.