Strona główna
»
Kierowca MŚP
»
Zakończenie kontraktu
MyArval
Zakończenie kontraktu
Wpisz temat lub używając mikrofonu w telefonie powiedz, czego szukasz, a wyświetlimy ci potrzebne informacje
Inteligentna wyszukiwarka
Search
Przygotowanie do zwrotu
Dlaczego ważne jest, aby samochód był czysty, a zwrot był przeprowadzony w korzystnych warunkach pogodowych?
Dlaczego muszę płacić za wydłużony czas naprawy szkody, kiedy samochód mógłby być zwrócony? Czy mogę zgłosić, a nie likwidować szkody?
Co z uszkodzeniami, na które zgłosiłem szkodę, ale serwis nie zdążył zlikwidować szkody?
Kto będzie odbierał pojazd?
Czy będę płacić coś za zwrot pojazdu spoza Warszawy/ większego miasta?
Czy mogę sam zwrócić pojazd?
Jak będzie przebiegał zwrot?
Zbliża się koniec mojego kontraktu. Jak mam przygotować się do zwrotu?
Ekspertyza - zwrot pojazdu
Inspekcja stanu pojazdu - jak to czytać?
Kiedy otrzymam ekspertyzę po zwrocie?
Na jakiej podstawie wyliczane są koszty na ekspertyzie?
Rozliczenie kosztów - zwrot pojazdu
Z jakiego powodu na raporcie widoczne są obciążenia, które nie zostały wskazane na protokole zwrotu?
Czemu w przypadku, kiedy serwis ocenił uszkodzenie jako eksploatacyjne, Arval wystawia obciążenie za przywrócenie do stanu?
Z jakiego powodu koszt naprawy szkodowej elementu wynosił X, a koszt przywrócenie do stanu prawie 2X?
Dlaczego otrzymałem obciążenie za dodatkowy kluczyk skoro został dosłany po zwrocie auta?
Czemu kontrakt jest rozliczany z przywrócenia do stanu jeśli Arval zdecydował się go zakończyć z powodu ekonomicznie nieuzasadnionej naprawy?
Czemu przy przedwczesnym zwrocie (Early Termination) Arval nie zwraca opłaty za kilometry niedojechane?
Czym jest przywrócenie do stanu?
Odkup pojazdu
Czy mogę odkupić samochód?